Wednesday, November 18, 2009

G.E.M.O....K

Kenapekah aku rasa makin gemok?
berat badan pon makin naik.pelik betul la.aku makan sikit je.bangun pagi on the way ke tempat kerja aku tapau mi@kueytiow@nasi goreng.lepas tu aku pon makan kat tempat kerja pukul 9 pagi.
lepas tu memang tak makan dah sampai petang bawak ke malam.
kalau makan pon sikit-sikit je...snek ke,biskut ke,roti ke..tapi gemuk gak..
adakah sebab malas masuk site?malas jalan2?hehe..mungkin juga..
oleh itu aku akan berusaha menjogingkan diri petang2.
langkah pertama ialah beli kasut joging.
yaaa..kasut joging...kasut joging kalau nak beli kena beli yg boleh pakai untuk main futsal gak..oleh itu aku nak beli yang macam ni..


baru la boley joging sambil main futsal..
errrmmm..tunggu gaji lah..hehehehe

1 comment:

  1. awok menjengok blog mike ni haa......awok nak letak mike dalam list bebudak porem Yob4ever dekat blog awok...bulih ke idak ni???

    ReplyDelete