Thursday, October 15, 2009

Memforumkan diri

Kalau kite dah tak tahu nak buat apa bila bukak internet, join la mane2 forum..kompom tak bosan. aku dah join macam-macam forum ni..macam2 jenis..
ada yg berkenaan dgn bola, kereta, muzik dam macam-macam lagi la.
skang ni aku nak kongsi dengan korang forum-forum yang aku pernah, sedang ataupon akan join..

Seingat aku la..forum pertama yang aku join ialah berkenaan dgn bolasepak negeri perak.
aku ni peminat setia kejor yob kejor (memang la,org perak kan..). mase tu tahun 2005. surf punya surf kat internet, jumpe la website ni..

yob4ever.com

nickname yg aku gune mesti la mofisa. aku pon register tapi tak aktif sangat. mase tu aku belajor lagi kat uitm shah alam.

Start dari situ aku mule cari lagi forum2 yg ade yg boleh masuk dgn kepala aku ni.

antarenye adelah :

1. forum kelab kerete satria neo sebab aku pakai kete ni. ( satrianeoclub.com ) ( satrianeoclub.com.my ) ( satrianeocrews )

2. forum cari sebab macam bes je..sume mende dorang sembang dalam ni. gosip?politik?kete?agama? you name it..chewah..( cari.com )

3. forum proton ( protonclub ) . Yang ni yang terbaru ( http://www.protonclub.com/forum )

4. forum berkenaan kereta lagi..hehe.. ( zerotohundred )

5. forum pasal barang2 komputer & macam2 barang ade ( lowyat.net )

6. kalo pasal nk donlot lagu sambil berforum plak aku meneroka kat sini ( syok.org )

7. disebabkan enjin kete aku (campro) same dgn GEN 2, aku pon register gak kat kelab kete GEN 2 ( gen2club )

8. last sekali forum yg aku lepak nk usya bisnes ( carigold )

tu lah die antare forum-forum yang aku penah ataupon sedang aktif.
seronok berforum ni..dapat tgk perangai manusie yg macam2..
kadang tu...dalam forum kemain lagi tapi kat luor...bese je.
kadang tu...dalam forum pong pang pong pang..kat luor lagi terok rupenye..ekekeke..
kadang tu..kat dlm forum ni nak menipu je kejenye..haha..macam2 la..

No comments:

Post a Comment